آخرین اخبار و مطالب آموزشی

مسابقات قهرمانی کشوری هدف‎زنی پاراگلایدر 1402 در یزد

مسابقات قهرمانی کشوری هدف‎زنی پاراگلایدر 1402 در یزد

مسابقات قهرمانی کشوری پاراگلایدر در رشته فرود دقت، از 27 تا 29 آذر 1402 در شهر تاریخی یزد برگزار شد. این رویداد با حضور بیش از 90 خلبان از 20 استان مختلف کشور به عنوان یکی از برجسته‌ترین رویدادهای ورزشی در تقویم ورزشی ایران شناخته شد.

ادامه مطلب »
بازگشایی سایت پروازی فلای‌لند رامیان

بازگشایی سایت پروازی فلای‌لند رامیان

سایت پروازی فلای‌لند رامیان که از تاریخ 20 فروردین 1402 تعطیل شده بود پس ماه‌ها تلاش، پیگیری و امضای صدها خلبان در کارزار «درخواست بازگشایی سایت پاراگلایدر فلای‌لند رامیان» در تاریخ 30 آذر 1402 با حضور آقایان کیومرث هاشمی وزیر محترم ورزش و جوانان، قاسمعلی برزمینی مدیر کل ورزش استان گلستان بازگشایی شد.

ادامه مطلب »
مسابقات هایک اند فلای سرعتی Tapo & Tino 2023

مسابقات هایک اند فلای سرعتی Tapo & Tino 2023

با افتخار اعلام می‌کنیم که مسابقات هایک اند فلای سرعتی Tapo & Tino 2023 با شکوهی خاص در دهلران برگزار شد. از اعضای تیم بلو فالکن، خانم ندا توتونچی با شجاعت و استعداد برجسته‌اش، عنوان پدیده این مسابقات را به دست آورد.

ادامه مطلب »
افشین رمضانی خلبان پاراگلایدر

افشین رمضانی خلبان تیم NOVA

افشین رمضانی ورزشکار ماجراجوی ایرانی که دارای رکورد های جهانی و ملی است. به عنوان یکی دیگر از خلبانان تیم NOVA معرفی شد. افشین رمضانی در کنار علی حیدری، خلبانان ایرانی NOVA در سایت رسمی این شرکت اتریشی هستند.

ادامه مطلب »
MENTOR7-NOVA

تجهیزات مورد نیاز برای پرواز با پاراگلایدر

پاراگلایدینگ یک ورزش پروازی تفریحی و رقابتی است که خلبانان با استفاده از بال های سبک پرواز می‌کنند. انتخاب بهترین تجهیزات مورد نیاز برای پرواز پاراگلایدر برای سطح مهارت و بودجه شما می‌تواند دشوار باشد، اما چندین عامل کلیدی وجود دارد که باید در نظر بگیرید

ادامه مطلب »
301 km triangle with the MENTOR 7 Light

مثلث 301 کیلومتری با MENTOR 7 LIGHT

رکورد جدید EN-B مثلث 301 کیلومتری با بال MENTOR 7 Light است. سال‌هاست که خلبان پاراگلایدینگ تونی بروگر مسافت‌های بسیار طولانی را با پاراگلایدرهای EN-A و EN-B پرواز می‌کند. در 17 ژوئن 2023، سوئیسی موفق شد با NOVA MENTOR 7 Light خود یک مثلث صاف 301 کیلومتری را پرواز کند.

ادامه مطلب »

ION 6 Blue

مهم نیست شما کجا و برای چه مدت است که پرواز می‌کنید. با این بال چیزی مانع بهترین پرواز شما

ادامه مطلب »